Gran Canaria 2 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Annebelle Ophuisen - WaarBenJij.nu Gran Canaria 2 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Annebelle Ophuisen - WaarBenJij.nu

Gran Canaria 2

Door: Annebelle

Blijf op de hoogte en volg Annebelle

10 Mei 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Zondag 4 mei
Ik moest deze dag om 10.00 uur beginnen. Toen ik opstond merkte ik dat ik erg moe was van de eerste dagen. Eenmaal aangekomen bij het zwembad moesten we zoals iedere morgen iedereen een goedemorgen wensen. Na dit hele ochtendritueel begonnen de eerste activiteiten. Voor mij was dit Sjoelen. Helaas kwam er niemand dus moesten we weer terug naar de Tina Kidsclub om diploma’s te tekenen. Om 11.00 uur starten de volgende activiteit namelijk: schieten. Hier kwamen 6 mensen op af. Vervolgens moesten we naar boven op shuffleboard te spelen maar ook daar kwam niemand op af dus ook hierna moesten we weer naar de Tina Kidsclub om diploma’s te tekenen. Na een halfuur heb ik het spel 4-inline begeleid en daarna had ik pauze. Ik mocht eindelijk in het restaurant eten ( 2x per week mag je van het animatieteam als enigste afdeling van het hotel in het restaurant eten). HEMEL! Na het eten gingen we naar de bar salon om dansjes te leren voor donderdag.
Om 15.00 uur begon de bingo. Ik moest in het engels en nederlands en Yomara in spaans en duits. Dit ging best goed maar mijn grootste hobby is het zeker niet! Toen we klaar waren met de bingo hebben we het luchtkussen opgezet. Dit gebeurt zo’n 3x per week en is een hels kwarei in de hete zon. Om 16.00 uur begon het boogschieten. Hier kwam 1 persoon op af.. dus hebben we zelf meegedaan. Om 17.00 uur was er pingpong maar ook hier kwam niemand op af….
Het is zo rustig in het hotel wat echt jammer is! Ik vond dit wel een slopende dag omdat we echt niet veel te doen hadden. ’s Avonds ben ik nog even naar het winkelcentrum gelopen om wat boodschappen te halen.
maandag 5 mei
vandaag is mijn vrije dag. Ik heb niet tot laat geslapen maar ben wel lekker lang blijven liggen. Om 14.00 uur moest ik naar de bar salon komen om de dansjes te oefenen. Toen ik daarvan terug kwam heb ik een uurtje met opa en oma geskypt. Erg leuk en gek om ze te zien! Daarna ben ik bij het zwembad gaan liggen en heb ik s’avonds series terug gekeken.
Dinsdag 6 mei
Ik moest de hele dag werken. Weer waren er weinig mensen in het hotel waardoor er weer een hoop activiteiten uitvielen.
Woensdag 7 mei
Een lange dag voor de boeg met weer weinig te doen. s’ Ochtends mocht ik voor het eerst echt alleen iets doen. Dat was het schieten. Dit vond ik erg spannend omdat het allemaal spanjaarden waren. Maar deze mensen waren echt lief ze probeerden mij waar het kon te helpen. Daarna moest ik naar de poolbar om te biljarten. Er had zich maar een man aangemeld dus besloot ik om zelf mee te doen. Uiteindelijk kwam er nog een man bij. Allebei hebben ze me geholpen om er ten minste een bal in te krijgen haha en een schik dat ze hadden! Daarna mocht ik eten in het restaurant (YES!). Om 14.00 uur moest ik weer oefenen in de bar salon voor de show van donderdag! Na het oefenen is er altijd bingo dit keer mocht ik zelf meedoen en ben ik bij een tafel aangeschoven. Na de bingo heb ik aquagym gedaan hier wil ik niks over kwijt maar ik denk dat ik morgen niet meer overeind kom…!!!!! Om 17.00 uur mocht ik al stoppen omdat er te weinig mensen waren en te veel personeel. s’ Avonds heb ik nog wat gedronken in de bar salon.
Donderdag 8 mei
De dag begon met tennis maar helaas was er weer eens niemand. Daarna weer een aquagym maar dan in Thalasso. Wat een drama was dat. Onze gasten wilden in het koude bad. Even later kwam er een ouder echtpaar dat perse in het warme bad wilden en dat ze schijnbaar een halfuur op ons heeft staan wachten bij de receptie. Wij doen nooit activiteiten vanaf de receptie maar goed. Daarna heb ik wat gegeten en weer geoefend voor show van vanavond.
Ik ben wat gaan rondlopen in de San Agustin op mijn halfvrije middag. Ik heb ballerina’s gekocht voor de show en ben even later wat wezen eten voor in totaal 6,50 ?!?!?! Om 19.15 had ik minidisco met de irritantste kinderen van de wereld, het motto altijd blijven lachen is dan moeilijk! Daarna was het dan eindelijk zover: mijn allereerste show! Ik deed mee met onder andere: high school musical, diamonds, money money, gangnam style, grease etc…. ik vond het superleuk heb er echt van genoten. Vervolgens ben ik wat gaan drinken!
Vrijdag 9 mei
De ochtend begint al goed… te vroeg wakker! Deze dag heb ik alleen maar op de miniclub gezeten. Erg saai geen kinderen. Heb me kapot verveeld. De aankomende 2 weken heb ik 3 dagen in de week vrij omdat mij de rustigste maand is van het jaar en ik veel overuren ga maken in hoogseizoen. Deze dag leek maar niet om te gaan ik heb wel 200 diploma’s gekleurd en warm dat het hier is. Hoorde dat het hier maandag 40 graden wordt.. gelukkig ben ik dan vrij en kan ik bij het zwembad liggen! Ik mocht vandaag wel in het restaurant eten! Heb trouwens ook veel leuke reacties gehad over de show van gister dat het goed ging. Erg leuk, zelfs van Kevin mijn collega die zei dat dit een van de beste shows was in de tijd dat hij er werkt! S’Avonds heb ik geskypt met Dewy en Bas en later nog even met Jeroen. Heb me kapot gelachen en gedanst haha! Morgen weer een lange dag voor de boeg…
Zaterdag 10 mei
Ik ben erg moe. Vandaag staat er volwassenen op het programma. Met andere woorden: sjoelen, schieten, bingo, boogschieten en pingpong en dat tot 18.00 uur. Daarna maar eens even kijken wat de avond ons brengt!
Fijn weekend allemaal!
En voor de mamas een fijne moederdag!
Xxxxxxxxxxxxxxx
Annebelle

  • 10 Mei 2014 - 11:40

    Wendelien:

    tjee nu maar hopen dat het over een paar weken echt drukker wordt anders wordt het een lang half jaar. wel leuk dat de show helemaal goed is gegaan, werkse vandaag


  • 10 Mei 2014 - 13:53

    Jacqueline:

    Leuk om te lezen Bell. En inderdaad als het te rustig is gaat de tijd ook niet voorbij. Groetjes vanuit een regenachtig Millingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Gran Ganaria

Stage van een halfjaar

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Gran Canaria 6

02 Juni 2014

Gran Canaria 5

23 Mei 2014

Gran Canaria 4

17 Mei 2014

Gran Canaria 3

10 Mei 2014

Gran Canaria 2
Annebelle

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 5470

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 April 2014 - 16 Oktober 2014

Gran Ganaria

Landen bezocht: