Gran Canaria 3 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Annebelle Ophuisen - WaarBenJij.nu Gran Canaria 3 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Annebelle Ophuisen - WaarBenJij.nu

Gran Canaria 3

Door: Annebelle van Ophuisen

Blijf op de hoogte en volg Annebelle

17 Mei 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Zondag 11 mei
Vandaag ben ik vrij. Ik heb niet heel veel gedaan. Om 14.00 uur ben ik gaan oefenen voor de show en daarna ben ik bij het zwembad gaan liggen. Ook heb ik veel contact gehad met mama want ja het is natuurlijk moederdag! Had een kaartje gestuurd die gelukkig op tijd aangekomen is!
Maandag 12 mei
Wederom weer vrij! Ook niet veel gedaan. Veel series gekeken en bij het zwembad gelegen. Ook heb ik even met Zoë en Dewy geskypt wat natuurlijk erg gezellig was!
Dinsdag 13 mei
Geloof het of niet WEER VRIJ! Weer niet veel gedaan, lekker bij het zwembad gelegen en geskypt met Jeroen.
Woensdag 14 mei
Gewerkt van 10 tot 6 uur in de miniclub waar niks te beleven was. Deze week zijn er vrijwel geen kinderen in het hotel dus moesten we voorbereidend werk doen voor de piratendag en de indianendag ( veren knippen, piratenhoeden maken etc.) deze dag geen maar niet om… ook heb ik nog in het water gelegen met aquagym! ’s Avonds nog even geskypt met Italië! De verbinding was trouwens fantastisch maar niet heus!
Donderdag 15 mei
Ik moest werken van 10 tot 3 bij de volwassenen. De dag begon met tennis. Er kwam één iemand. Dus heb ik zelf mijn tennisskills in te zetten. Altijd fijn om met de zon in je bakkes te tennissen en flink te zweten om 10 uur s ’smorgens! Daarna heb ik bij het schieten gestaan vervolgens gegeten en goefend voor de greaseshow. S’Avonds moest ik weer werken. De minidisco waar welgeteld één kindje en die gedwongen werd door zijn moeder haha! Na de minidisco van 4 liedjes zijn we lolly’s gaan uitdelen aan de gasten in het hotel. Om 20.45 uur moest ik me klaarmaken voor de greaseshow die zou starten om 21.30 uur. Bloedheet daarbinnen maar o zo leuk!!
Vrijdag 16 mei
Werken van 10 tot 6. Veel duitse gasten gehad, en wat me opvalt is denkt dat ze alles beter denken te weten. Als wij links zeggen zeggen hun rechts etc. weer veel activiteiten waar niemand op af kwam. De meest bezochten activiteiten zijn het schieten en de bingo toevallig mocht ik deze allebei doen!
Zaterdag 17 mei
VRIJ! Alweer.. gelukkig is aankomende week de laatste week waarin ik 3 dagen vrij heb. Dus voor de verandering maar lekker het water opzoeken.. en vanavond waarschijnlijk uit met mijn kamergenoot ( volgens mij krijgen we er nog een of twee kamergenoten bij.. ze kwamen de bedden checken, laten we hopen van niet dat word hutjemutje!). Daarna wordt het drukker want dan is hier de gaypride! En vanaf dan zit het hotel voller en begint de opstart naar het hoofdseizoen! Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoals jullie zien is er niet heel veel gebeurd deze week. Gelukkig maak ik in het hoogseizoen veel uren!
Big kiss,
Annebelle

  • 19 Mei 2014 - 14:18

    Sander:

    Beste Bel, Even een berichtje van het hoge noorden.
    Zo te lezen wordt het tijd dat er wat meer leven in de brouwerij gaat komt daar.
    Van de andere kant kan je zo nog ff lekker genieten van de stilte voor de storm en de weg vinden in het werk. Ik ben wel benieuwd of je al iets meer van het eiland zelf hebt gezien (buiten de friettent en de disco natuurlijk)? Of ga je dat nog doen?
    Gelukkig lopen de temperaturen hier in Nederland ook lekker op, maar ja daar schiet ik ook niet heel erg veel mee op want ik zit een groot deel van het werk op kantoor.
    Ik heb by the way het idee dat ik momenteel best goed Spaans zou kunnen, ik heb nl een verdoving in mijn mond(tandarts) waardoor ik in één keer een wat spaanse tongval heb gekregen.... ;-)
    Hou je haaks en tot later !
    Groetjes van je liefste oom, Sander

  • 20 Mei 2014 - 23:22

    Dick Melet:

    Meisje van me,
    Het is normaal dat jullie elkaar missen. Dit komt omdat jullie zo'n hecht gezin zijn. Het is wel stil nu jij er niet bent. Ik hoorde van je vader dat je goede cijfers krijgt voor je inzet en dat je daarvoor zelfs een etentje voor gekregen hebt. Het is wel jammer dat je op mijn 65-jarige verjaardag er niet bent. Ik ben op zondag 15 juni jarig (is ook vaderdag) maar vier het op zaterdag de 14e. Er komen ongeveer 64 personen en heb de tent van je vader en Gerard gevraagd. Ik zag op de foto's dat het een vulkanisch eiland is, geeft datniet af aan je voeten?
    Het zou leuk zijn als we op deze manier contact konden houden, dan ben je toch een beetje thuis.
    Van Beppie ook een dikke knuffel en veel plezier gewenst.
    Dick ( papa 2 )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Gran Ganaria

Stage van een halfjaar

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Gran Canaria 6

02 Juni 2014

Gran Canaria 5

23 Mei 2014

Gran Canaria 4

17 Mei 2014

Gran Canaria 3

10 Mei 2014

Gran Canaria 2
Annebelle

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 5474

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 April 2014 - 16 Oktober 2014

Gran Ganaria

Landen bezocht: