Gran Canaria 5 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Annebelle Ophuisen - WaarBenJij.nu Gran Canaria 5 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Annebelle Ophuisen - WaarBenJij.nu

Gran Canaria 5

Door: Annebelle

Blijf op de hoogte en volg Annebelle

02 Juni 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Zaterdag 24 mei
Wat begon met een rustig dagje is uitgelopen op een klein drama, ik ga niet te ver in details in deze blog maar zal het verhaal in grote lijnen vertellen. Ik was aan het schieten samen met een collega op een gegeven moment was er een vrouw die in de arm schoot van mijn collega. Vreselijk drama ik ben gelijk hulp gaan zoeken. Hij is in het ziekenhuis en wordt maandag geopereerd dat is alles wat ik weet. Iedereen was en is nog steeds heel erg in shock, moet je nagaan hun waren er niet eens bij… De show van de avond gaat door dit voorval daarom ook niet door.
Zondag 25 mei
Nog steeds in shock maar toch weer aan het werk gegaan. Iedereen ( personeel, gasten) vraagt hoe het met hem gaat. Dat maakt het niet veel makkelijker om te werken maar het is begrijpelijk. De baas was wat later dus heb ik wat activiteiten van haar overgenomen. Daarna moest ik de hele dag in de Tina Speel Club van Thalasso zitten (met tijdschriften omdat er geen kinderen kwamen op de opendag van Thalasso). 16.00 uur moest ik terug naar de Tina club van het hotel daar was een vrouw boos omdat we het luchkussen niet op zouden zetten deze dag omdat het te gevaarlijk was ivm met de wind. Met als gevolg dat ze een foto van ons nam en alle argumenten opschreef wat er gezegd werd en hoe lang wie hier al werkten. Al met al een vermoeiende dag.
Maandag 26 mei
Lange dag gewerkt. Veel alleen gedaan begin nu veel activiteiten zelf te doen. Ook het omroepen van de activiteiten. Alles gaat veel makkelijker! ’s Avonds naar de show wezen kijken met Stephanie. Daarna nog even the bold gekeken en lekker naar bed gegaan.
Dinsdag 27 mei
Weer veel alleen gewerkt, wel een gezellig dagje gehad zelfs de duitse gasten waren aardig alhoewel ze graag vechten met Jeu de boules... ’s middags heb ik nog even gebeld met de collega die in zijn arm geschoten is. De kogel zat tussen zijn botten dus ze hebben van twee kanten in zijn arm gezeten wat erg pijnlijk was. Superfijn om hem even gesproken te hebben om ook zijn kant te horen van wat er nou precies gebeurd was want het ging allemaal zo snel. Heb er wel de hele dag buikpijn van gehad maar gelukkig kan hij nou eindelijk herstellen! ’s Avonds nog even een uurtje minidisco gedaan en weer naar de show geweest met Stephanie. Daarna heb ik weer naar de bold gekeken en ben ik lekker gaan slapen.
Woensdag 28 mei
Een dagje vrij. Niet veel gedaan beetje bijgekomen van alles wat er gebeurd is. Morgen weer met frisse moed er tegen aan!!
Donderdag 29 mei
10 uur gewerkt… aardig gesloopt. S’ochtends normaal gewerkt s’middags ballonnen opgeblazen voor de Canarian day. Ik kan geen geel blauw en wit meer zien. ’s Avonds hebben we een quiz show met een aantal dansen gedaan en vervolgens alles versierd in het hotel.
Vrijdag 30 mei
Canarian day. Voor mij een normaal programma alleen een klederdracht van hier. Man man wat zag ik er oerlelijk uit en t zweet liep tussen m’n naat hahahahaha! ’s Middags hebben we met het hele animatieteam in het restaurant gegeten en vervolgens geoefend voor de Greaseshow.
Zaterdag 31 mei
Erg moe. Hele dag in het zwembad gespeeld met de kindjes in het kinderzwembad. Erg lekker. S’ middags weer wezen oefenen. Wat blijkt ze vinden hier dat ik leuk zing dus nu mag ik zingen in de show. Volgens mij willen ze geen gasten in het hotel haha!
Aan het eind van de middag hebben we de piratenspeurtocht gedaan en toen was de dag een heel eind voorbij. s ’Avonds ben ik Frikandellen wezen eten met Lotte. Wat een hemel is dat zeg. Dat heb ik gemist zeg! Ook ben ik daarna nog uit geweest met Stephanie, Miklos en Kevin bij de Yumbo. De gayplaats, vraag me niet wat ik daar gedaan heb. Heb in ieder geval genoeg jongens met een handtas zien zwaaien hahahaha! Daarna zijn we bij een soort van kermis geweest maar rond een uur of 3 s’nachts vond ik het wel goed geweest en gingen we naar huis.
Zondag 1 juni
We zouden vandaag naar Las Palmas gaan. Helaas is het hier feestweekend en zit alles dicht en we werden pas om half 12 wakker… Dus ben ik maar wezen oefenen en heb ik afscheid genomen van Kevin. Daarna zijn Stephanie en ik naar het strand geweest, heerlijk een paar uurtjes je nek breken over keien (Ze hebben hier ook een plek met een zandstrand maar daar was het me te druk). Daarna zijn we uiteten geweest bij de chinees en zijn we vroeg het bed ingedoken.
Maandag 2 juni
Één dagje werken morgen weer heerlijk vrij. Superleuk dagje gehad. Veel gelachen heb hier ook een nieuwe bijnaam gekregen: Annie. Is weer eens wat als bel!
Nog 5 weekjes en dan zijn papa, mama en joshuaatje hier!!
Miss you guys,
Big Kiss,
Annebelle

  • 02 Juni 2014 - 23:59

    Anita:

    Nou Annie B, zo origineel zijn ze dus niet. En Joshuaatje ...laat het tje ermaar af!! Je weet over een paar weken niet wat je ziet. Heb alweer nieuwe kleren moeten kopen!! Maar je wordt hier ontzettend gemist!! Maar het is fijn om te weten dat het je goed gaat. Jij redt jezelf wel☺

  • 03 Juni 2014 - 07:30

    Lotteke:

    Trots op je bellie♡♥

  • 03 Juni 2014 - 11:52

    Erik:

    Een héle domper, maar wat goed dat jij als OEV-meid, waar schieten niet onbekend is, de hersens erbij houdt. Hulp halen, toppie!! Je merkt nu wel dat de zaken door jou wat als normaler worden gedaan en dat is de kracht van langzaam starten. Uhhh ik heb alleen een trotse meid gezien in klederdracht!! Tot de volgende keer :-)

  • 03 Juni 2014 - 22:04

    Thaddé :

    Hey Annie,

    Leuk om te lezen dat het je goed gaat!

    Geniet er ook lekker van.

    Gr.
    Van Thaddé Janneke Ruben en roos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Gran Ganaria

Stage van een halfjaar

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Gran Canaria 6

02 Juni 2014

Gran Canaria 5

23 Mei 2014

Gran Canaria 4

17 Mei 2014

Gran Canaria 3

10 Mei 2014

Gran Canaria 2
Annebelle

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 5476

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 April 2014 - 16 Oktober 2014

Gran Ganaria

Landen bezocht: